Főoldal : Starcraft II - Pályakészítő interjú! |
Starcraft II - Pályakészítő interjú!
DaCa 2007.11.23. 15:51
Pályakészítő interjú a fejlesztőkkel! Katt---->
Chat a fejlesztőkkel: A legnépszerűbb kérdés ami az UMS (User Map Settings) játékok és modok készítése kapcsán jön: Lesz DotA Starcraft II-höz? Azoknak akiknek nem ismerős, DotA (Defense of the Ancients), egy népszerű UMS játék a Warcraft III-hoz. (bővebb info -szerk.) Starcraft összehasonlítva a Warcraft III-al nem annyira hős központú játék, és a hősöknek vagy egységeknek nincs is meg az a tapasztalat gyűjtő mechanizmusa mint a Warcraft III-ban, így nehéz elképzelni hogy lehetne reprodukálni a DotA-t a Starcraftban. Mindazonáltal, egy kis beszélgetés a fejlesztőkkel meghozta a hírt, hogy a Pálya Készítőben lehetőség lesz engedélyezni a hősök és egységek tapasztalati pont szerzését, de ez nem lesz így single playerben és alap multiplayerben. Továbbá, ezeknek az egységeknek lehet engedélyezni a felszerelést is, ami ugyancsak meghatározó tulajdonsága egy UMS pályának mint a DotA. Ezzel a két kiegészítéssel biztosak vagyunk benne hogy az okos modderek megbírkóznak majd a feladattal, hogy nagyszerű saját pályákat hozzanak létre.
1) Lehet majd végül keverni a terep típusokat ahelyett hogy csak dzsungel, twilight, stb. lehetne egyszerre? [Dustin Browder] Igen, a terep textúra keverhető. A tileset ugyancsak. [Brett Wood] Alapvetően létrehozhatsz saját tileset-et is a szerkesztőben, ez valami olyasmi amit még a Warcraft III sem támogatott.
2) A Starcraft II Pálya Készítője támogatni fogja a szöveg színezést, az egység színezést, a “12″-es játékos (például semleges játékos) egységeket? [Dustin Browder] Igen, mindezen szolgáltatások elérhetőek lesznek.
3) Lesznek nagyobb pályák 256×256-nál? [Brett Wood] A maximum pálya méret még mindig 256×256 és nincs tervben hogy ezt megnöveljük.
4) Az új pálya szerkesztő támogatni fogja a pálya zárolását? Az emberek útálják ha elvesztik a pályáért járó megbecsülést. [Dustin Browder] Igen, tervben van ez a szolgáltatás. Reméljük ez majd még több ösztönzést ad a modder közésségnek hogy elkészítse saját, eredeti pályáit.
5.) Az új szerkesztő támogatni fogja a “négyzet” terep épületeket is? [Dustin Browder] Igen. A szerkesztőben a felhasználó beállíthatja az épületeket alapját olyan alakúra és méretűre amilyenre szeretné.
Xordiah RTS Community Representative EU
Forrás: starcraft2.hu
|