StarCraft-Site - Üdv!
Menü
 
Mekkora StarCraft Fan vagy? Teszteldd tudásod!

TESZT

 
Üdv!

http://replays.hu

Találkozzunk ott!

StarCraft Fan Club a MyVip-en! Keress meg minket! :)

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Szavazás!
Lezárt szavazások
 
Starcraft - A Fajok

Terran

Protoss

Zerg

 
ZeneRovat
 
Főoldal
Főoldal : Karune Kérdések és Válaszok 40.

Karune Kérdések és Válaszok 40.

DaCa  2008.06.12. 23:47

Kissé megkésve a beígértnél, de itt van! Jubileum! Történelmi pillanat, elérkeztünk a negyvenesekbe (a 100-at remélem nem érjük el…). Az e heti Q&A-ban sincs Gameplay Blog, de nagyon sok új dolog derül ki belőle.

–Starcraft II Q&A Batch 40-

1. A játékban szereplő számos halálanimáció miatt a sok halott egység elterelheti a figyelmedet a játékról. Például értékes APM-et (Action Per Minute) pazarolhatsz el azzal, hogy egy épp meghaló Marine-re klikkelsz, nem tudva hogy az már rég halott. A nagyobb egységek roncsai, vagy tetemei pedig akadályozhatják a csata pontos megfigyelését. Valós ez a félelem? Lesz arra opció, hogy a multiplayer játékokban kikapcsoljuk ezeket a „trükkös” halálanimációkat?
Ez egy olyan kérdés, amivel már egy ideje foglalkozunk. A multiplayer meccseken el szeretnénk érni, hogy a játékos minden pillanatban tisztán lássa, hogy mi is történik a csatamezőn. Jelenleg az a tervünk, hogy több animációt is elkészítünk: a trükkösebb, hosszabb halálanimációk az egyjátékos kampányba és az egyedi pályákra kerülnek, az egyszerűbb, letisztult halálanimációk pedig a multiplayer játékokba. Így mindenki jól járna.

2. A Battlecruisereken elvileg több lézerágyú is található. Képesek tehát egy időben földi és légi egységekre is tüzelni?
A Battlecruiserek egy időben csak egy egységet képesek támadni.

3. Mi történik a Nydus Worm belsejében lévő egységekkel, ha a Worm meghal? Az általa szállított összes (akár 255) egység meghal?
A Nydus hálózat belsejében mozgó egységek csak akkor halnak meg, ha az összes bejárat/kijárat is megsemmisült. Ide tartozik a Nydus Warren épület is (ami az előfeltétel a Nydus Wormok képzéséhez), mivel ez bejáratként és kijáratként szolgál a Nydus hálózatba. Azok a Nydus Wormok amik nincsenek bejáratként/kijáratként beállítva, azok nem számítanak bele a Nydus hálózat kijárataiba/bejárataiba.

4. Eddig úgy tűnik, hogy a Map Editor egy olyan eszköz, ami egyáltalán nem áll a felhasználó kreativitásának útjában. Lehet vele majd módosítani olyan fontos, alapdolgokat is mint a pathfinding (útkeresés)? Ha igen, akkor szinte határtalan lehetőségek nyílnának meg.
A pathfinding, azaz a módszer, amivel az egység „eldönti” hogy hogyan mozogjon, az a játék kódja által van meghatározva, tehát a Map Editorral nem lehet megváltoztatni. Azonban a felhasználók képesek lesznek például a lábnyomok, a sebesség vagy a méret megváltoztatására is.

5. Miért kapta meg a Battlecruiser a Plasma Torpedo képességet, amikor a Bansheek támadása gyakorlatilag ugyanez?
A Battlecruisertől elvettük a földi célpontokat sebző Plasma Torpedót. Helyette fel lehet rájuk szerelni egy Missile Barrage-t, ami egy területre sebző levegő-levegő fegyver. Ez a Battlecruisert erősebbé fogja tenni a könnyű páncélzatú légi egységek ellen, mivel a Missile Barrage-nek bónusz sebzése van a könnyű páncél ellen.

6. A Starcraft: Brood Warban a területi adottságokat az előnyünkre tudtuk fordítani, például fa mögül, magaslatról le, magaslatra fel tüzelni, stb… Megtartjátok ezt a játékelemet, és ha igen, akkor fogtok rajta fejleszteni?
A területi bónuszok nem szerepelnek a Starcraft II-ben. A látótávolság azonban nagyon fontossá vált. Például egy magaslatról tüzelő egységet nem fog látni a lent lévő ellenséges egység, tehát nem fog tudni visszalőni.

7. Ha egy Zerg Corruptor megfertőz egy Medivac Dropshipet, akkor megszerzik a benne szállított egységek fölött is az irányítást?
Nem, az összes éppen szállított egység elpusztul ilyen esetben.

 

                               forrás: starcraft2.hu

 
Szoftver TeSztek

REPLAYS.hu

Légy tagja egy nagyszerű közösségnek, olyan playerekkel találkozhatsz, mint pl.: Ace. Kashuka

Friss hírek, események, aktív fórumok

http://replays.hu


Friss StarCraft II hírek (logóra katt)

 
Letöltés

 
Cbox
 
Fajok - Egységek

              

 
Mennyi az idő?
 
Extrák
 
Számláló!
Indulás: 2007-06-20
 

PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA///PREKAMBRIUM.GPORTAL.HU /// PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO.GPORTAL.HU ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    "TEKERJ VISSZA" - RÉGI KERÉKPÁROK IDÕSZAKI KIÁLLÍTÁSA - BAJA TÜRR ISTVÁN MÚZEUM    *****    Naruto rajongói oldal! Felkerült John Man Ninja címû könyvének elsõ fejezete. Olvass, Filmezz, Tanulj!! KONOHA.HU    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    Velaris, a második otthonom Fanfictionból új rész került fel    *****    NSYNC - Ha nosztalgiáznál, vagy érdekel,mi történik most a ByeByeBye elõadóival, akkor nézz be - NSYNC    *****    Szereted az egyedi történeteket? Kíváncsi vagy, hogy mire képes egy hobbi író? Ha igen, nézz be hozzám!    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    Lakatos munka- Épületlakatos munka- Haidekker kerítés - Haidekker kapu- Teraszkorlát- Lakatos munka szerelés- Hullámrács    *****    Itachi Shinden második fejezet!! - ÚJ FEJEZET - Felkerült a könyv második harmada!! Konoha.hu - KATT!! KATT! KATT!! KATT